• تلفن: ۱۸۲۴-۰۲۱
  • نمابر: ۷۷۰۶۶۴۰۹-۰۲۱
  • پیامک: ۲۰۰۰۱۸۲۴

تاکسی مدرن

شرکت تاکسیرانی باغ آسمون در راستای افزایش کیفیت سرویس دهی و تکریم مسافرین محترم که همواره به آن پایبند بوده نسبت به استفاده از تاکسی مدرن اقدام نموده است.

شرایط ثبت نام و واگذاری تاکسی رنو فلوئنس تاکسی باغ آسمون

با توجه به اتمام شرایط واگذاری خودرو رنوفلوئنس به عنوان تاکسی باغ آسمون متقاضیان خرید میتوانند با مراجعه به کانال شرکت و تماس با ادمین درخواست خود را اعلام نمایند تا در صورت آغاز فاز دوم ثبت نام و واگذاری رنو فلوئنس از شرایط واگذاری مطلع گردند .
شرایط کلی ثبت نام و واگذاری تاکسی مدرن رنو فلوئنس

  • دارای استاندارد یورو5
  • فاز اول فروش و واگذاری

بصورت اجاره بشرط تملیک ( تعداد محدود )
شرکت باغ آسمون زیر نظر سازمان مدیریت تاکسیرانی شهر تهران به منظور تکمیل کادر خود از افراد علاقه مند و واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

شرایط اولیه لازم برای متقاضیان تاکسی شهری تهران

  1. اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران
  2. دارای شرایط روحی و جسمانی سالم
  3. دارای حداقل 23 سال تمام
  4. متاهل
  5. عدم سوء پیشینه کیفری – عدم اعتیاد
  6. دارای گواهینامه رانندگی پایه یکم ، دوم و ب
  7. تهیه کلیه استعلام های لازم از ادارات و مراکز مربوطه
  8. آشنایی با شهر تهران و موفقیت در آزمون شهرشناسی
  9. انجام خدمت وظیفه عمومی
  10. داشتن حداقل مدرک تحصیلی سیکل
  11. (رعایت سایر شرایط و پذیرش تاکسیرانان برابر ضوابط سازمان تاکسیرانی بوده و شرکت در قبول و یا رد درخواست متقاضان مختار خواهد بود.)

مدارک لازم جهت ثبت نام تاکسی رنو فلوئنس

  1. اصل و کپی شناسنامه متقاضی
  2. اصل و کپی کارت ملی متقاضی
  3. اصل و کپی گواهینامه معتبر متقاضی
  4. کد پستی و آدرس دقیق محل سکونت متقاضی

معرفی خودرو تاکسی مدرن  رنوفلوئنس

در فرهنگ لغت، فلوئنس به معنای “جادویی” یا نیروی هیپنوتیزم” و یا ” راز آلود ” معنی شده است . اخیرا رنو فلوئنس موفق به دریافت پلاک تاکسی به عنوان تازه ترین تاکسی پاک و تاکسی مدرن در تهران شده است که تصویر تازه ای به ناوگان تاکسیرانی تهران خواهد بخشید .

فلوئنس بر اساس یکی از پلت فرم های سال های اخیر رنو – نیسان موسوم به C-PLATFORM توسعه یافته که بارنومگان نسل2 و نسل 3 هم مشترک است و از سال 2003 روی خط تولید قرار دارد.

رنو فلوئنس از سال 2009 روی خط تولید رفته و در اواخر سال 2012 فیس لیفت خود را تجربه کرده است. با اینکه این خودرو در کره جنوبی تولید می شود ، با نیم نگاهی به آن متوجه میشوید که طراحی و مهندسی آن اروپایی است .

رنو فلوئنس با خطوطی ساده و مواج که از جلو تا عقب آن امتداد می یابند، القا کننده حسی ساده اما شیک از طراحی مدرن اروپایی است . طول این سدان 4618 میلی متر، ارتفاعش 1501 و عرض آن 1809 میلی متر است که باعث می شود در این کلاس ، از فضای داخلی بزرگی برخوردار باشد .

مشخصات فنی

فلوئنس برخلاف مگان نسل 3 فرهستی از پسرانه های قابل انتخاب دارد که تنها شامل پیشرانه 1/6 لیتری 110 اسب بخاری (مشترک با L90) و 2 لیتری 140 اسب بخاری (مشترک با مگان نسل 2) میشود .

بر اساس آمار و ارقام موجود در منابع مختلفریال شتاب گیری صفر تا 100 کیلومتر برای نمونه قوی تر که در شرایط فعلی تنها نمونه وارد شده به کشورمان است .

در حدود 10/4 الی 11 ثانیه زمان می برد و با این حساب باید گفت که فلوئنس ماشین تند و تیزی نیست ، اما از مگان های 2 لیتری که در کشورمان با گیر بکس بسیار قدیمی 4 سرعته خودکار عرضه می شوند، نمونه سریع تری است و در بازار سدان های100 میلیون تومانی، میتواند جزو خودروهای رضایت بخش باشد .

طراحی و کیفیت

طراحی فلوئنس کمی عجیب است و این امراز خصلت های یک ماشین فرانسوی تمام عیار و مدرن محسوب میشود . حالت گوه ای شکل و منحنی دماغه خودرو در حالی به ستون های جلو رسیده است که خط زیرین شیشه های جانبی از ارتفاع پایین تری آغاز شده اند و شیبی ملایم به صندوق عقب نسبتا مرتفع خودرو ختم می شوند .

سقف در این میان حالتی قطره ی شکل و آیرودینامیک دارد که ممکن است منجربه کاهش فضای سر سرنشینان عقب شده باشد. چراغ های جلو وعقب تناسب چندانی ندارند اما در مجموع طراحی خودرو در تمامی زوایا قابل قبول است .

فلوئنس هم چنین از نظر ابعاد در رده ای بین سدان های کامپکت و سدان های سایز متوسط دسته بندی می شود ، اما به یمن بهره مندی از آرایش دیفرانسیل جلو، از نظر فضای سرنشینان عقب و فاصله محوری هیچ کم و کاستی ندارد. با این حساب می توان گفت که فلوئنس در مجموع نسبت به رنو مگان نسل 2، زیباتر و بزرگ تر است .

درفضای داخلی کابین خوشبختانه از دریچه های هوای دایره ای شکل و مشترک با رنو لوگان خبری نیست و شاهد طراحی سیال ونسبتا ساده ای برای داشبورد هستیم .

با این وجود، تمامی کارشناسان تاکید دارند که کیفیت ساخت قطعات تشکیل دهنده داخل کابین چندان جالب نیست و بسیاری از قسمت ها از پلاستیک خشک و ضعیف تشکیل گرفته اند . هر چند مگان نیز از این جهت به هیچ عنوان نمی تواند برتر باشد یا احساس یک خودرو با کیفیت را به سرنیشینان القا کند.

تجهیزات و امکانات رفاهی

درمقابل میتسوبیشیلنسر 1/6 لیتری که عملا تجهیزات خاصی ندارد یا مگان که بسیاری امکانات ساده را کم دارد، فلوئنس تقریبا با دست پر وارد عرص رقابت شده است .

آنطور که در وبسایت شرکت واردکننده آمده ،سیستم ورود بدون کلید ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه ، فرمان برقی ، حسگر دنده عقب، صندلی عقب با سیستم ایزوفیکس ، آینه های جانبی برقی، استارت دکمه ای ، سامانه مدیریت پیمایش، کروز کنترل ، محدود کننده سرعت ، نمایشگر میزان باد لاستیک ، سانروف ، سیستم صوتی با ورودی USBوIPOD ، آینه های مجهز به چراغ راهنما و چراغ های زنون همراه با شیشه شور چراغ از جمله تجهیزات رفاهی فلوئنس به عنوان خودروی مدرن هستند .

مهمترین امکانات ایمنی هم شامل 6 کیسه هوا (مدل وارد شده2 کیسه هوا ) و مجموعه های EBA, ABSو ESP می شود .

براساس تستی که در سال 2011 روی نسخه پیش از فیس لیفت رنو فلوئنس انجام شده است . می توان امتیاز ایمنی این خودرو راحتی با 2 کیسه هوا در حدود 4 ستاره EURONCAP عنوان کرد .

سواری و هندلینگ

در تمام بررسی های مربوط به فلوئنس به عنوان تاکسی مدرن ،هندلینگ خوب ، ترمزهای عالی و دینامیک رانندگی فراتر از انتظار این خودرو اشاره شده است .

سیستم فرمان

سیستم فرمان مکانیکی توسط یک موتور برقی حمایت می شود و می تواند به خوبی احساس راندن یک خودرو مجهز به فرمان هیدرولیکی را القا کند . این فرمان همچنین انطباق پذیری زیادی با شرایط رانندگی و سرعت خودرو دارد و در عین حال که عملکردی فوق نرمو سبک را در رانندگی شهری ارائه می دهد.

در سرعت های بالاکمی سفت شده و سنگین تر ظاهر می شود تا ایمنی حرکت خودرو در مانور های ناگهانی افزایش می یابد.

سیستم تعلیق

سیستم تعلیق مک فرسون چرخ های جلو نیمه صلب چرخ های عقب ، عملکردی در خور توجه را برای این سدان 1288 کیلو گرمی به ارمغان می آورد و بنا به نظر کارشناسان رانندگی در آسیای میانه، جذب ضربات نیز به شکل کم نقصی خوب انجام می شود .

در واقع بعید نیست که فنر بندی تاکسی مدرن فلوئنس اندکی نسبت به مگان های نسل دوم موجود در کشور ، نرم تر باشد و این نکته می تواند با توجهه به شرایط خیابان های کشور مان ، پدیده مثبتی باشد .

ترمز ها

ترمز ها در چرخ های جلو به صورت دیسکی خنک شونده و در چرخ های عقب به صورت دیسک ساده هستند . و سامانه های EBA,ABS(ترمزهای اضطراری) و ESP ( کنترل پایداری ) پشتیبانی میشود . در مقام تجهیزات ایمنی تاکسی مدرن فلوئنس نیز عبارتند از سیستم کنترل کششو پایداری، ترمز ضد قفل با توزیع نیروی برقی، ترمز اضطراری و 2 کیسه هوا که همگی بدون دریافت هیچ گونه هزینه اضافی به خریداران ارائه می شوند.

امکانات داخلی

تاکسی مدرن علاوه بر همه تجهیزاتی که پیش تر نام بردیم ، این موارد رانیز ارائه می کند : سانروف برقی، روکش هایی از چرم مشکی ، سیستم مسیر یاب ماهواره ای، سیستم صوتی با بلندگوهای قوی استریو و درگاه USB ، حسگر های پارک در عقب رینگ های آلومینیومی 17 اینچی .
اگر داخل آن بنشینید ، بی درنگ متوجه می شوید که کیفیت مواد به کار رفته در کابین داخلی ، بالاتر از کیفیت رقبای کره ای و ژاپنی اش است .

کاربرد پلاستیک نرم و تزیینات نقره ای رنگ در جای جای کابین ، حس خوبی در داخل کابین ایجاد میکند . چیدمان ساده ابزارها هم کاربر پسند است . سیستم صوتی بسیار خوب است و صدای باس و وضوحی عالی دارد این سیستم می تواند از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل شود و فایل های صوتی را از روی آن بخواند .

راحتی صندلی ها در سفر های کوتاه وطولانی هم بی نظیر است وقتی پشت صندلی راننده می نشینید، کافی است دکمه استارت را فشار دهید تا موتور 4 سیلندر 2 لیتری با 140 اسب بخار نیرو و 195 نیوتن متر گشتاور جان بگیرد .

ساختار موتور

این موتور در کنار یک گیربکس متغیر پیوسته(CVT) قرار گرفته و باعث می شود رنو فلوئنس نیازی به تعویض دنده نداشته باشد . وقتی به پیش می روید ، گیربکس به راحتی تنظیم می شود . همین امر باعث می شود از نظر تئوری ، تعویض دنده نداشته باشد ، وقتی پیش می روید گیر بکس به راحتی تنظیم میشود .

همین امر باعث میشود از نظر تئوری ، تعویض دنده ها حدو مرزی نداشته باشند و موتور خودرو همیشه حداکثر نیرو و کارآمدی را داشته باشد انتقال نیرو در رنو فلوئنس بسیار خوب انجام می گیرد و تنبل نیست . اگر دوست دارید هنگام رانندگی ، پایتان دائم روی پدال گاز باشد ، آزار دهنده باشد، چون موتور با حداکثر دور کار می کند تا بیشترین نیرو و گشتاور را منتقل کند .

اگر راننده با این ویژگی خودرو آشنا نباشد ، ممکن است فکر کند موتور زور می زند ولی در واقع اینطور نیست . در دوره تست این خودرو ، در هر 100 کیلومتر معادل 8/4 لیتر سوخت مصرف کرد ( مصرف سوختی که به طور رسمی اعلام شده است در سیکل ترکیبی برابر است با 7/8 لیتر) .