خط مشی کیفی خط مشی شرکت تاکسیرانی باغ آسمون با هدف مشارکت در توسعه ی ناوگان حمل و نقل پایتخت، شکل گیری نموده است: 1- تلاش جهت اعطای تسهیلات به تاکسیرانان مطابق چارچوب شرکت و خط مشی شرکت تاکسیرانی باغ آسمون 2– کنترل و نظارت دقیق بر انجام معاینه فنی خودروها. 3- کنترل و نظارت بر عملکرد تاکسیرانان تحت پوشش و برخورد موثر با تخلفات. 4- آموزش و ارتقای کارکنان و تاکسیرانان ( که سرمایه های اصلی شرکت محسوب می شوند) و ایجاد فرهنگ خودباوری در جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات. 5- گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست و سرمایه ی در اختیار تاکسیران به پاس تشکر از نعمات الهی. 6- ترویج فرهنگ مشتری مداری تاکسیرانی به منظور جلوگیری از هرگونه اقدامی که امکان بروز حادثه یا موجبات ضرر و زیان برای مشتریان، همکاران، رهگذران و یا سایر آحاد جامعه را پدید آورد که در صورت بروز چنین حوادثی تمام تلاش خود را برای جبران خسارت و کسب رضایت خواهیم نمود. 7- باغ آسمون نسبت به رضایت مشتریان مسئول و بر این باور است که تامین نیاز و رضایت مشتریان اصل انکار ناپذیر توسعه ی پایدار است. 8- احترام به مشتریان ( با شعار مسافر مهمان ماست) همراه با ارائه خدمات صادقانه، دقیق و سریع. 9- حفظ و حراست از اموال مشتری در کلیه ی حوزه ها. 10- تعهد به رعایت شئونات اسلامی، اخلاقی، اجتماعی، شرافت حرفه ای، عدم نصب لوازم و اشیای غیر مجاز برابر ضوابط سازمان تاکسیرانی برای کلیه ی رانندگان تاکسی های تحت پوشش. 11- همکاری موثر با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به عنوان مهم ترین ارکان نظارت بر حمل و نقل مسافر شهر تهران. 12- همکاری موثر با ارگان ها و سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی 13- انجام به موقع تعهدات به عنوان سرلوحه فعالیتهای شرکت. 14- ایجاد تعهد جمعی نسبت به بهبود مستمر نظام کیفیت در کلیه ی سطوح شرکت. این خط مشی چارچوبی برای تعیین اهداف کیفیت سالانه است که برای تداوم متناسب هر سال بررسی و بر حسب نیاز بازنگری می گردد.